سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لحاف کرسی چیست و قیمت آن به چه چیز هایی بستگی دارد ؟

لحاف کرسی چیست و قیمت آن به چه چیز هایی بستگی دارد  ؟

راهنمای خرید کرسی و لحاف کرسی در سال 99 + عکس

لحاف کرسی چیست و چه مزایایی دارد ؟

لحاف کرسی ترمه پنبه دست دوز با ست شاه نشین لحاف کرسی ترمه پنبه دست دوز با ست شاه نشین

 

سلام و عرض ادب و خوش آمد خدمت شما دوست عزیز امروز می خوام در رابطه با لحاف کرسی با شما صحبت کنم و بگم که این کالای اصیل ایرانی آنقدر خاصیت داره که ما ازش غافلیم و با لحاف کرسی میتونیم سلامتی و نشاط بیشتری داشته باشیم.در ادامه بیشتر براتون در مورد لحاف کرسی توضیح میدم و حتی بهتون میگم که از کجا باید تهیه کنید.

کرسی در زمستان و هوای سرد مورد استفاده قرار می گیرد و به از میز کرسی و چراغ کرسی و لحاف کرسی تشکیل می شود. که با توجه به اندازه و فضای مورد نیاز اتاق شما مورد استفاده قرار می گیرد.

کرسی را می توان بصورت گرد و مربع طراحی نمود و برای راحتی بیشتر به همراه آن میتوان از شاه نشین و مبل کرسی یا تشک کرسی استفاده کرد.

لحاف کرسی با ست شاه نشین خان سالار ترمه + رومیزی لحاف کرسی با ست شاه نشین خان سالار ترمه + رومیزی


خواص طبی لحاف کرسی

خاصیت اول:

وقتی که از لحاف کرسی استفاده می کنید با گرم شدن پای شما و افزایش جریان خون بسیاری از گرفتگی های عضلات و رگ های شما از بین می رود و اخلاط بدن تنظیم می شود .

لحاف کرسی ترمه زرشکی دست دوز با ست شاه نشین لحاف کرسی ترمه زرشکی دست دوز با ست شاه نشین و تشک ترمه 

 

خاصیت دوم:

با لحاف کرسی می توان رماتیسم را درمان نمود چرا که رماتیسم به علت سردی بیش از حد بدن بوجود می آید و کرسی باعث از بین رفتن این رطوبت می شود.

لحاف کرسی مخمل زرد نقره ای سفارشی لحاف کرسی مخمل زرد نقره ای سفارشی

 


در هنگام خرید لحاف کرسی به چه نکاتی باید دقت کرد ؟

  • جنس پارچه

یکی از مهمترین نکاتی که در هنگام خرید لحاف کرسی باید دقت کرد جنس پارچه آن است چرا که هر چقدر کیفیت آن بالا تر باشد ، هم دوام بهتری دارد و هم استفاده از آن لذت بیشتری برای شما خواهد داشت.

برای مثال ، ما برای اینکه کیفیت لحاف را بالا ببریم از پارچه ترمه ابریشم در وسط آن و از مخمل برای دور لحاف کرسی استفاده می کنیم و زیر آن از پارچه درجه یک نخی ملافه ای استفاده می کنیم که باعث می شود لحاف شما بسیار زیبا و در عین حال بسیار راحت باشد.

 

نکته بسیار مهم در این است که پارچه زیر لحاف حتما نخی باشد ، زیرا در هنگام استفاده بدن عرق نمی کند و دچار اگزما و عرق سوز نمی شوید.

  • الیاف داخلی

از چند مدل الیاف در میان لحاف کرسی استفاده می شود.

1) پشم گوسفند

 

پشم گوسفند در لحاف از خواص درمانی بسیار بالایی برخوردار است که از مهمترین آنها پاک کننده عروق و رگ های گرفته و نیز دیسک کمذ و رماتیسم می باشد.

2) پنبه

پنبه هم با خاصیت درمانی عالی می باشد و بهتر است که با پشم گوسفند مخلوط شده تا خاصیت درمانی آن دو چندان شود و در واقع شما با این روش می توانید با یک تیر 2 نشان بزنید.

 

___________________________________________________________________________________________

از کجا لحاف کرسی بخریم ؟

شما می توانید برای خرید لحاف کرسی های اعلا و با کیفیت به آدرس تهران خیابان سمیه بعد از مفتح جنب رستوران هفت خان پلاک 118
تلفن:02188300245
موبایل:09118857168
سایت: ترمه سرمه
اینستاگرام ، تلگرام ، پینترست ، واتساپ

 

 

ست مبل کرسی و لحاف کرسی پارچه نخی ست مبل کرسی و لحاف کرسی پارچه نخی


عکس های لحاف کرسی

لحاف کرسی ترمه سنتی لحاف کرسی ترمه سنتیلحاف کرسی مخمل ترکیه ای با پارچه مبلی لحاف کرسی مخمل ترکیه ای با پارچه مبلیکرسی دایره ای با صفحه پزیرایی با لحاف ترمه ابریشم دور مخمل کرسی دایره ای با صفحه پزیرایی با لحاف ترمه ابریشم دور مخملکرسی گرد و لحاف کرسی پارچه ای کرسی گرد و لحاف کرسی پارچه ایلحاف کرسی مخمل چروک با حاشیه پارچه ای لحاف کرسی مخمل چروک با حاشیه پارچه ایلحاف کرسی ترمه افشار دور مخمل در 10 رنگ لحاف کرسی ترمه افشار دور مخمل در 10 رنگلحاف کرسی ترمه دست دوز دور مخمل با پنبه 4 متری لحاف کرسی ترمه دست دوز دور مخمل با پنبه 4 متریلحاف ترمه مدل شاهسوند دور سفید با کاور دکمه دار لحاف ترمه مدل شاهسوند دور سفید با کاور دکمه دار

 

لحاف کرسی ترمه افشار آبی درباری لحاف کرسی ترمه افشار آبی درباریست لحاف و شاه نشین ترمه  رنگست لحاف و شاه نشین ترمه رنگست کرسی و شاه نشین افشار آبی درباری ست کرسی و شاه نشین افشار آبی درباریلحاف ترمه مدل شاهسوند رنگ آبی درباری لحاف ترمه مدل شاهسوند رنگ آبی درباری